donderdag 20 september 2012

Nieuwe huisstijl, nieuwe keuzes

Je wordt er bijna gek van: we praten overal steeds over onze nieuwe huisstijl die Studio Bassa heeft ontwikkelt, maar je kan 'm nog niet zien. Eind september, heb geduld, we komen d'r an! Fascinerend wel wat zo'n nieuwe huisstijl teweeg brengt bij ons. We voelen ons opeens een BEDRIJF. Al zijn we zo klein als inmakerijtjes komen. En bij een BEDRIJF horen KEUZEN. En OVERWEGINGEN. Picnic eigen maken we die stukje bij beetje, potje bij potje, contact bij contact.

De eerste klap is gevallen: wij gaan het fruit uit, de groenten in. Cherry oh Baby, Happy Belly Fruit en Peach by Peach zijn vanaf dit najaar niet meer. De reden? We houden meer van het werken met groenten. Vinden de textuur leuker, het proces toffer, de geur beter, de kleuren zo prachtig. Niet dat we fruit niet "mogen", maar de passie voor de groenten is groter. En passie, die moet je volgen! Dus voila: een Echte Keuze. Met wel een uitzondering op de regel: onze "seasonal" de Catch Up, een ketchup gemaakt van pruimen. Maar daar gaat een volgend blogje over....als we de nieuwe huisstijl op de potjes hebben!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten